Cont nou - Autentificare
     
Program de lucru: L-V: 09:00 - 18:00 | Email: contact@bestautoserv.ro
  • Inregistrare
  • Lista mea
  • Contul meu
  • Coşul meu
  • Comandă
Bestautoserv.ro - magazinul tau de piese auto


COS CUMPARATURI

0 produs(e) - 0,00 ron
  • Coșul este gol!

  • Prima pagina
  • Piese universale
    • Ulei auto
    • Acumulatori
    • Anvelope
    • Jante
    • Becuri
    • Leduri
    • Sigurante
    • Racorduri flexibile
    • Antigel / LIchid Frana
    • Coliere
    • Capace Roti
    • Chimice Auto
    • Lichid Parbriz
    • Vaselina
    • Aditivi
    • Curatare A/C
  • Piese auto
  • Asigurari RCA
  • Cerere oferta
  • Despre noi
  • Blog
  • Contact
  1. Returnare

Returnare

RENUNȚAREA LA CUMPĂRARE

 

Cumpărătorul poate renunța la produsele achiziționate din magazinul online Autonat.ro, în termen de 14 zile calendaristice de la recepționarea lor, conform prevederilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță, cu modificările aduse prin Legea 51/2003, Legea 365/2002, Legea 363/2007 si OUG 174/2008: “Consumatorul (conform legislației în vigoare, consumator este orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care cumpără, dobândesc, utilizează sau consumă produse ori servicii în afara activității lor profesionale) are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului”.

Renunțarea la cumpărare va implica returnarea produsului în termenul specificat, în ambalajul original, cu toate accesoriile și/sau consumabilele aferente. Toate componentele produsului NU trebuie să prezinte urme de deteriorare, de uzură sau de montaj, altfel returnarea va fi refuzată.

ATENȚIE! Pentru piesele originale (OE) care au fost aduse la comandă expresă a clientului NU se acceptă retur la marfa vândută.

Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achiziționate din magazinul online Autonat.ro și altele pe care Cumpărătorul le deține sau urmează sa le achiziționeze nu fac obiectul responsabilității Vânzătorului.

În urma primirii de către Vânzător a notificării de denunțare unilaterală a contractului de către Cumpărător, condiționat de returnarea produsului, se va rambursa Cumpărătorului valoarea încasată pentru produsul în cauză, în termen de 14 zile calendaristice. 

Vânzătorul are dreptul să solicite daune Cumpărătorului, în condițiile legislației aplicabile, atunci când consideră că acțiunile Cumpărătorului au fost cu rea intenție. Vânzătorul își rezervă dreptul să refuze returul în cazul în care Cumpărătorul abuzează de politica privind renunțarea la cumpărare. 

Toate solicitările de renunțare la cumpărare se vor expedia pe adresa de email retur@autonat.ro.

Cumpărătorul nu va demara returnarea fizică a produsului înainte ca Vânzătorul să proceseze solicitarea și să îi furnizeze detaliile necesare returului (adresa pentru recepția mărfii, ID-ul tichetului de retur procesat, etc).


 

RETURNAREA PRODUSELOR

 

OUG nr.34/2014 prevede următoarele:

"Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului".

"Consumatorul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor"

Cumpărătorul poate solicita returul produselor achiziționate din magazinul online Autonat.ro în următoarele situații:

·         Produsele sunt neconforme cu specificațiile de pe site;

Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta Autonat.ro, Cumpărătorul poate solicita returnarea acestuia în vederea înlocuirii lui sau a rambursării integrale a contravalorii. 

·         Produsele s-au livrat eronat de către Vânzător;

În cazul livrării unui alt produs sau în altă cantitate, trebuie să semnalați incidentul Vânzătorului în maxim 48 de ore pentru a rezolva incidentul. Dacă produsul nu mai este pe stoc, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.

·         Produsele se dovedesc nefuncționale în primele 48 de ore de la recepția lor – DOA (Dead On Arrival);

Dacă produsul primit se dovedeşte nefuncțional în primele 48 de ore de la recepția efectivă - ridicarea de la sediul Vanzatorului sau receptia prin curier -Cumpărătorul poate reclama acest lucru şi solicita returnarea produsului în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou. Dacă produsul nu mai este pe stoc, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrală a contravalorii.

Indiferent de situație, procedura de returnare a produselor presupune completarea și transmiterea de către Cumpărător a unui formular de retur prin următoarele metode agreate de către Vânzător:

 

·         - Prin email la adresa retur@autonat.ro

·         - Prin formularul de retur de aici

 

În urma procesării cererii, Vânzătorul îi va transmite Cumpărătorului un email prin care il va informa cu privire la detaliile necesare expedierii produselor.

De asemenea, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și însoțite de toate accesoriile și documentele primite la livrarea produselor.

Returul va fi refuzat în cazul deteriorării produselor, în cazul în care se observă urme de montaj sau în cazul în care produsele vin incomplete.

Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de Vânzător pe adresa de mai jos, fără a opta pentru serviciul ramburs. Banii se vor returna după inspecția pieselor.

Autonat

București, Str.Iosifești, Nr 2E, sector 3.

NU SE ACCEPTĂ LA RETUR:

·         - Produsele cu ambalajul deteriorat, fără etichetele și inscripționările specifice

·         - Produsele care nu se află în ambalajul original

·         - Produsele lipsite de accesoriile și componentele originale

·         - Piesele care prezintă urme de montaj, vopsire sau sudură

·         - Piesele "pe original", cele fabricate de producătorul automobilului, comandate greșit de către client

·         - Produsele neînsoțite de copia facturii de achiziție

·         - Coletele care au menționată suma de ramburs pe eticheta de transport

 

TAXA DE TRANSPORT PENTRU RETURNAREA PRODUSELOR

Vânzătorul va suporta taxa de retur a coletului dacă:

·         - Piesele au fost identificate gresit de unul dintre reprezentantii Autonat.ro

·         - S-au livrate alte piese decât cele comandate

·         - Piesele se dovedesc a fi nefuncționale în primele 48 de ore de la recepția lor

 

Cumpărătorul va suporta taxa de retur a coletului daca:

·         - Nu a furnizat seria de caroserie a automobilului la plasarea comenzii astfel încât unul dintre reprezentanți să verifice compatibilitatea lor

·         - Dorește returnarea produselor invocând alt motiv decât cele menționate mai sus

 

În cazul în care nu se respectă condițiile de retur ale produselor, taxa de returnare a produsului refuzat este suportată de cumpărător.

Contravaloarea produselor deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare în cazul unei returnări de produs sunt suportate de către Cumpărător.


RAMBURSAREA BANILOR

După ce produsele au fost acceptate la retur, rambursarea banilor se va face într-un cont bancar menționat de client în formular, în termen de 14 zile calendaristice de la recepția produsului.

Această modalitate este complet gratuită, adica vă vom returna în totalitate valoarea produselor returnate iar costurile transferului vor fi suportate în totalitate de către noi. ACEASTA ESTE CEA MAI SIMPLĂ ȘI RAPIDĂ MODALITATE DE RECUPERARE A CONTRAVALORII PRODUSELOR RETURNATE. Pentru efectuarea transferului bancar trebuie să specificați numărul contului IBAN, numele titularului și CNP-ul. 

(ATENȚIE - Contul IBAN trebuie să aparțină persoanei pe numele căreia s-a eliberat factura!)

Restituirea contravalorii produselor returnate se poate face și în numerar, la predarea produselor la sediul nostru din București, Str.Iosifești, Nr. 2E, sector 3.

Pentru orice probleme legate de comanda dumneavoastră care nu par a putea fi rezolvate pe email vă rugăm sa luati legatura cu Daniela Ezeru telefon: 0768.367.581 sau email: daniela@autonat.ro

 

Continuă
Informatii
  • Garantie
  • Livrare
  • Confidentialitate
  • Termeni si conditii
Clienti
  • Contact
  • Returnări
  • Harta sitului
  • Vouchere cadou
Extra
  • Producători
  • Vouchere cadou
  • Oferte speciale
  • ANPC
Contul meu
  • Contul meu
  • Istoric comenzi
  • Wish List
  • Newsletter
Best Autoservice Trend

  • CUI: 34681527
  • Reg. Com. : J25/196/2015
  • Bucuresti, Bd. Basarabia, Nr. 98
  • Tel: 0765.327.933
  • contact@bestautoserv.ro

Informaţii
  • Despre Noi
  • Garantie
  • Informatii livrare
  • Confidentialitate
  • Termeni si conditii
Clienti
  • Contact
  • Returnări
  • Informatii returnare
  • Harta sitului
  • Vouchere cadou
Extra
  • Producători
  • Vouchere cadou
  • Oferte speciale
  • ANPC
Contul meu
  • Contul meu
  • Istoric comenzi
  • Piese parcate
  • Cum comand
Newsletter
Fiti la curent cu noutatile, promotiile si reducerile de sezon
Sus
©Toate drepturile rezervate bestautoserv.ro
Bestautoserv.ro - magazinul tau de piese auto © 2021.
”facebook_icon” ”google_icon” ”youtube_icon”